Saakeli! Tärkein osa puuttui!

Eli unohdin kirjoittaa itsestäni! Tässä nyt pari asiaa minusta:

Nimi: Rosanna

Syntymävuosi: 2002

Suosikkiväri: Mintun -ja metsänvihreä (eli sellainen kuusenvihreä)

Suosikkiruoka: Borssikeittoko sen nimi oli?

Luonne: Aina toisessa ääripäässä. Jos olen iloinen, olen TOSI iloinen, jos olen surullinen, olen TOSI surullinen, ja jos olen vihainen, olen TOSI, TOSI vihainen. Tykkään myös piirtää, laulaa ja soittaa, urheilla ja lukea. Olen varsinainen bibliofiili eli lukutoukka :)) Niin, ja minulla on kai ADHD, kun olen niin hyperaktiivinen.

Ulkonäkö: Apuva! Tekee mieli laittaa tähän kuva itsestäni, mutten uskalla! Kirjoitan siis ulkonäöstäni. Minulla on mustanruskeat hiukset, suklaanruskeat silmät ja ruskettunut iho. Olen n. 47 kg/160 cm.

Harrastukset: Teatterikoulu (mutta se loppuikin jo...), piirtäminen, lukeminen, musiikkiopisto 2x viikossa, lenkkeily (juokseminen), joku "tyttökerho", sekä tietysti bloggailu ;)

Kaverit: Amilia, Emmy, Pipsa, Clara... Heitä on monia :)

Perheenjäsenet: Äiti, veli, kaksi siskoa (jotka ovat kaksoset).

Erikoisia asioita: Olen kasvissyöjä ja ET:ssä. Ja olen vain puoliksi suomalainen.

Ihastus/poikaystävä: EI OLE. Ja jos onkin, niin miksi sen teille kertoisin, arvoisat lukijat.

Muuta: -

Eli siinä pari asiaa minusta <3

Tässä on kuva, jota saatte katsella:

eokuva%20014-normal.jpg