En tee muuta kuin piirtelen kouluvihkoihini sydämiä, laulan rakkauslauluja ja ajattelen ihastustani! Olin vain "In love 4ever". Kaverini kyllästyvät näihin ainaisiin rakkausjuttuihini. Huoh... <3 On 99,9 % mahdollista, ettei ihastukseni pidä minusta. Saati että sitten rakastaisi. Amilia sanoi minulle, että X inhoaa minua... Miksi?! Emmy väittää ettei se ole totta... Mutta minä en ole mikään miesmangeetti. Ei X voisi ikinä tykätä minusta! Löisin vaikka vetoa.

Miksi rakkauselämäni pitää olla näin hankalaa? MIKSIIIIII!!!!!!!!!!!!!! Pitäisikö minun meikata, vaihtaa tyylii, laiduttaa, lihottautua? Millaisista tytöistä hän tykkää? On niin paljon kysymyksiä. Haluaako hän pidemmän, pienemmän, lihavamman, laihemman, vaaleemman, vai tummemman tytön kuin minä? Silmälasit vai ilman? Poikamainen vai tyttömäinen? Hyvän koulussa vai surkean? En tiedä... Kumpa tietäisinkin.

Painoa, tyyliä ja sellaisia on helppo muuttaa. Mutta entäpä jos hän haluaa sini/vihersilmäisen tytön eikä ruskeasilmäistä tyttöä kuten minä? Tai jos hän tahtoo pidemmän tai lyhyemmän tytön? Että tämä on vaikeaa... Huoh, ja vielä kerran huoh.

love-normal.jpg